The Greatest Guide To irancharter

Wiki Article

راستی، اصلا فرقی نمی‌کند که بلیط هواپیما خارجی می‌گیرید یا داخلی؛ برای خرید بلیط هواپیما از علی‌بابا و پرداخت وجه آن می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شتاب استفاده کنید و نیازی به کارت اعتباری خارجی و ارز ندارید.

در اسنپ تریپ با چند کلیک می‌توانید پروازها و اقامتگاه‌های مختلف را بررسی کرده و با انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها سفر خوشی را تجربه کنید.

اگر در تاریخ مورد نظرمان بلیط موجود نبود، باید چه کار کنیم؟

این سوالی است که شاید در ذهن همه‌ی مسافران باشد. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا تمامی کسانی که قصد سفر با هواپیما را دارند، تاریخ رزرو بلیط خود را به آخرین لحظات و در نزدیکی زمان سفر موکول می‌کنند که ممکن است با مشکلاتی از قبیل تکمیل ظرفیت هواپیما و یا نبود پرواز جایگزین به خصوص در زمان تعطیلات و فصل تابستان مواجه شوند.

چگونه می‌توان از فلایتیو بلیط هواپیما خارجی خریداری کرد؟

فقط کافیست در سایت راهیتو مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان را جستجو کنید. چند ثانیه بعد صدها انتخاب پیش روی شماست.

صندلی های کلاس تجاری فاصله مطلوبی با یکدیگر داشته و هر یک از صندلی ها امکانات اختصاصی خود را خواهند داشت. نوع سرو غذا و همچنین خدمات نوشیدنی و میان وعده نیز در کلاس تجاری متفاوت خواهد بود. اما کلاس پروازی اکونومی محبوب ترین مورد برای ایرانیان است چرا که قیمت بسیار ارزان تری خواهد داشت. در این کلاس پروازی صندلی ها کنار یکدیگر قرار گرفته و میزان خدمات و امکانات متوسطی در اختیار مسافران قرار داده می شود. البته هر یک از ایرلاین های پروازی ممکن است خدمات متفاوتی برای کلاس های پروازی خود تعیین کرده باشند.

بسیاری بر این باورند که بلیط های چارتر به بلیط های ارزان با امکانات پایین گفته می شود اما باید بدانید که پروازهای چارتر هیچگونه تفاوتی با سیستمی نخواهند داشت و چه بسا ممکن است مسافران بلیط سیستمی در کنار چارتر سوار شده باشند. به عبارتی دیگر می توان گفت که هردو این بلیط ها برای یک پرواز و ایرلاین ارائه می شود.

حال آنکه خرید بلیط هواپیما به معنای رزرو قطعی آن بلیط است. یعنی شما مبلغ بلیط را به طور کامل پرداخت میکنید. در عوض آژانس و یا وبسایت فروش آنلاین بلیط هواپیما، آن بلیط را صادر خواهد کرد.

مهمترین مزیت رزرو پرواز خارجی در فلای‌تودی، امکان پرداخت ریالی از طریق کارت‌‌های شتاب است، ازاین‌رو نیازی به ویزا کارت و مستر کارت ندارید.

اگر این اپلیکیشن را دانلود کنید، کار شما آسان‌تر هم خواهد شد. همچنین دانلود اپلیکیشن بلیط لحظه اخری برای اپلی‌ها هم امکان‌پذیر است.

نیازی به مراجعه حضوری به آژانس و یا بانک نیست. و در نهایت بلیط هواپیما را در ایمیل خود خواهید داشت.

اگر بلیط چارتر هواپیما خریدید، و پس از چند روز از انجام پرواز منصرف بشوید. چارترکننده درخواست شما را نمی پذیرد.

.. باهم متفاوتند و این تفاوت به شما حق انتخاب گسترده‌تری می‌دهد.

Report this wiki page